امروز : چهارشنبه ۱۴۰۳ پنجم ارديبهشت
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران

کارگزاری فروش - مهندس سراج 09152088361


اخبـــار

  گران‌ترین و ارزان‌ترین آپارتمان‌های تهران + جدول

در حالی که یک واحد مسکونی 346 متری نوساز در محله ولنجک تهران 5 میلیارد و 951 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، در محله مختاری با 80 میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان 50 متری 8 سال ساخت خریداری کرد.

۱۳۹۴/۸/۱۲  : تاريخ

  کوچکترین خانه های زیبای جهان

اگر نگاهی به گذشته بیندازیم متوجه می شویم که افزایش جمعیت کره زمین با متراژ خانه هایی که مردم درونشان زندگی می کنند رابطه ای معکوس دارد. با گذشت زمان هر روز به تعداد جمعیت کره زمین افزوده می شود و به همان اندازه هم از متراژ خانه هایی که مردم در آنها زندگی می کنند کاسته می شود.

۱۳۹۴/۸/۱۰  : تاريخ

  مذاکره با شرکتی انگلیسی جهت ورود تکنولوژی ساخت سریع ساختمان

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با یک تیم سرمایه گذار انگلیسی مذاکراتی جهت ورود تکنولوژی ساخت سبک و سریع ساختمان انجام شده است و امیدواریم این مذاکرات به سرانجام برسد.

۱۳۹۴/۸/۸  : تاريخ

  پروژه تفریحی اقامتی آفتاب مشهد

حسین ثابت سوپر میلیاردر ایرانی برای دور جدید سرمایه گذاری های خود با پروژه گردشگری تفریحی اقامتی آفتاب به زادگاه خود، مشهد بازمی گردد.

۱۳۹۴/۸/۶  : تاريخ

  ژورنال مهندسی عمران (Civil Engineering Journal)

ژورنال مهندسی عمران (Civil Engineering Journal) مفتخر است تا در اولین شماره­ خود مقالات دانشجویان و پژوهشگران در حوزه مهندسی عمران را منتشر نماید. ژورنال مهندسی عمران تمام بخش­های علمی و عملی مهندسی عمران را پوشش می­دهد و با استفاده از هیئت تحریره­ای بین­ المللی مقالات را ارزیابی و چاب می نماید.

۱۳۹۴/۸/۳  : تاريخ

  راه اندازی کانال تلگرام سایت آیتیس

شروع به کار کانال سامانه اطلاع رسانی برج های ایران در شبکه اجتماعی تلگرام با نام آیتیس

۱۳۹۴/۸/۱  : تاريخ

  پرمتقاضی‌ترین خانه‌های تهران

واحدهای مسکونی دارای قیمت هر متر مربع 2.5 الی 3 میلیون تومان بیشترین سهام معاملات شهریورماه در شهر تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

۱۳۹۴/۷/۲۳  : تاريخ

  سیستم اتوماسیون ساختمانی (BAS)

این متن به عنوان مقدمه ای برای آشنایی با سیستم های اتوماسیون ساختمانی تهیه شده است. اتوماسیون ساختمانی در برگیرنده ی مباحث بسیاری در ارتباط با هوشمندسازی می باشد که در این مقاله به صورت مختصر و به زبان ساده هوشمندسازی تجهیزات مربوط به ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی مورد بحث قرار گرفته است.

۱۳۹۴/۷/۲۲  : تاريخ

  جزییات افزایش قیمت آب اعلام شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون هدفمندی یارانه‌ها قرار بر این بود که تا پایان برنامه پنجم به قیمت تمام شده برسیم، اما این امر تاکنون محقق نشده است.

۱۳۹۴/۷/۱۵  : تاريخ

  نورپردازی برج آزادی توسط هنرمند آلمانی

«فیلیپ گایست» هنرمند آلمانی به دعوت سفیر آلمان در ایران و به مناسبت تاریخ اتحاد دو آلمان شرقی و غربی، نماد تهران را به شکل متفاوت نورپردازی کرد.

۱۳۹۴/۷/۱۲  : تاريخ

  لیست نمایشگاه های صنعت ساختمان داخلی سال 1394

لیست و تاریخ و شرکت های برگزارکننده نمایشگاه های ساختمان در سال 1394 جهت شرکت های ساختمانی علاقه مند به شرکت در نمایشگاه صنعت راه و ساختمان

۱۳۹۴/۷/۱۰  : تاريخ

  دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه

دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه ، 10بهمن ماه ۱۳۹۴توسط موسسه آموزش عالی علاءالدوله سمنانی در شهر تهران برگزار می شود.

۱۳۹۴/۷/۶  : تاريخ

  راه اندازی دایرکتوری خدمات صنعت ساختمان و مرتفع سازی در آیتیس

سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های ایران (آیتیس) با توجه به درخواست های مکرر شرکت ها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات صنعت ساختمانی (هم چون تامین کننده های آهن آلات، اجرای فونداسیون و بتن ریزی، آسانسور و پله برقی، سامانه های هوشمند ساختمانی، تاسیسات سرمایش و گرمایش و ...)

۱۳۹۴/۷/۴  : تاريخ

  پیش‌بینی افزایش قیمت مسکن در زمستان

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان تهران معتقد است از اواخر دی‌ماه شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود.

۱۳۹۴/۷/۴  : تاريخ

  جشنواره فروش مجتمع بازار ملل

جشنواره فروش مجتمع بازار ملل این مجتمع از 21 شهریور ماه آغاز و تا 2 مهر ماه ادامه خواهد داشت

۱۳۹۴/۶/۳۱  : تاريخ

  رتبه تهران در بین 10 شهر خطرناک دنیا

عصر ایران به نقل از سی‌ان‌ان آورده است: نتایج مطالعات مؤسسه آلمانی «آلفرد وگنر» نشان می‌دهد شهر تهران در کنار 9 شهر دیگر از قاره‌های مختلف جهان، خطرناک‌ترین شهرها برای زندگی است.

۱۳۹۴/۶/۳۱  : تاريخ

  صدای شکستن یخ‌های رکود مسکن شنیده می‌شود

رییس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان می‌گوید: پس از سه سال متوالی، صدای شکسته شدن یخ‌های رکود بخش مسکن شنیده می‌شود.

۱۳۹۴/۶/۲۹  : تاريخ

  سال 1395 سال مسکن است

یک کارشناس، بخش مسکن را تنها گزینه دولت برای خروج از رکود اقتصادی دانست و گفت: سال آینده را می‌توان سال مسکن نامید؛ چرا که برای تحرک صنایع کوچک و متوسط چاره‌ای جز تحرک بخش مسکن نیست.

۱۳۹۴/۶/۲۴  : تاريخ

  راه اندازی بخش رهن و اجاره در آیتیس

با توجه به درخواست ها و تماس های مکرر متقاضیان، فرم درخواست رهن و اجاره واحد های مسکونی، تجاری و اداری در برج ها و مجتمع های شهر مشهد، تهران و شمال کشور توسط کارشناسان آیتیس راه اندازی شد.

۱۳۹۴/۶/۲۴  : تاريخ

  یخ مسکن در حال آب شدن

رشد معاملات بازار مسکن، ارایه تسهیلات بانکی که به تحرک در بخش ساخت و ساز آپارتمان‌های کوچک انجامیده و فضای روانی مثبت ایجاد شده پس از «برجام» می‌تواند نویدبخش ورود سرمایه‌گذاری‌ها به بخش ساخت و ساز باشد.

۱۳۹۴/۶/۲۰  : تاريخ