امروز : پنجشنبه ۱۴۰۳ نهم فروردين
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران

کارگزاری فروش - مهندس سراج 09152088361


اخبـــار

  اولین گروه خریداران مسکن در پسابرجام کدامند؟

یک کارشناس مسکن، مستاجران واحدهای مسکونی لوکس را مشتریان بالقوه خرید مسکن متوسط دانست که می‌توانند اولین گروه از خریداران مصرفی مسکن در سال آینده را تشکیل دهند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷  : تاريخ

  بانک مرکزی: رونق در بازار مسکن آغاز شد

بانک مرکزی اعلام کرد که بهبود محسوس حجم معاملات همراه با کاهش جزئی متوسط قیمت مسکن، نشانگر آغاز شرایط رونق غیرتورمی در بازار مسکن شهر تهران است. انتظار بانک مرکزی ادامه این روند خواهد بود.

۱۳۹۴/۱۱/۷  : تاريخ

  آیا لغو تحریم ها بازار مسکن را تکان می دهد؟

گرچه شاید تصور شود که اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها، رونق سریع بخش های مختلف اقتصادی کشور را به همراه خواهد داشت، اما درواقع مسئله به این سادگی نیست و رونق اقتصادی به متغیرها و عوامل متعددی وابسته است.

۱۳۹۴/۱۱/۵  : تاريخ

  ساخت بناهای بلند از کنترل خارج شده است/ انتقاد از تک‌واحدفروشی در برج‌ها

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بلندمرتبه‌سازی با دوره‌های رکود و رونق مسکن رابطه مستقیم دارد که نشان می‌دهد این نوع ساخت و ساز یک نظام اقتصادی مستقل و خاص را می‌طلبد.

۱۳۹۴/۱۱/۴  : تاريخ

  تلفیق هنر معماری با منابع زیست‌محیطی

پس از چندین سال که یک منبع غنی آب معدنی در منطقه Parque Urueta در مرکز شهر ایالت چیئوائوا کشور مکزیک بدون استفاده مانده بود، موسسه دانش‌آموزی هنر و معماری ISAD موفق شد آن را به یک محل تفریحی مناسب تبدیل کند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸  : تاريخ

  ساخت بزرگترین باغچه عمودی جهان در تهران

بلندترین باغچه خود ایستای جهان با پهنای 50 متر و ارتفاع حدودی 25 متر در تهران ساخته شده است.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸  : تاريخ

  مشروح ضوابط هفتگانه ساخت‌و ساز بناهای بلند در تهران/ ۶۶۵ بنای بلند ۱۲+ طبقه در تهران

شورای عالی شهرسازی و معماری مشروح ضوابط بلندمرتبه‌سازی در تهران را اعلام کرد که بر اساس آن برای ساخت بناهای بلند در این شهر باید موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱  : تاريخ

  بکارگیری نیروی انسانی حرفه ای،حاصل رقابت مراکز تجاری مشهد

مراکز تجاری و اقامتی در مشهد به دلیل تعداد زیاد، در حال رقابت با یکدیگر هستند و حاصل این جریان بکارگیری نیروی انسانی حرفه ای و تحصیل کرده در بخش های مختلف است .

۱۳۹۴/۱۰/۲۱  : تاريخ

  استفاده بهینه از زمین با ساخت ضابطه‌مند بناهای بلند

رئیس انجمن مفاخر معماری ایران با تاکید بر ضرورت ساخت بناهای بلند گفت: ساخت بناهای بلند با لحاظ کردن تمامی ضوابط از جمله محاسبات طرح جامع، پیش‌بینی صحیح جمعیت آینده و جلوگیری از هرگونه تشویق برای مهاجرت‌های بی‌رویه به معنای استفاده بهینه از زمین است.

۱۳۹۴/۱۰/۱  : تاريخ

  هزینه آلودگی هوا در تهران سالانه 6600 میلیارد تومان/تعطیلی مدارس راه حل نیست

یک مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه نتایج نشان می دهد که هزینه های خارجی ناشی از آلودگی چهار آلاینده برای کلان شهر تهران در سال 1390 مبلغی بالغ بر 18.06 هزار میلیارد ریال بوده است، افزود: این عدد با توجه به قیمت‌های سال 1381 به دست آمده که بر اساس واقعی سازی به روش نرخ تورم 66.74 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

۱۳۹۴/۱۰/۱  : تاريخ

  استخری از جنس آسمان بر روی زمین

تا به حال تصور کرده اید در استخری شنا کنید که در 35 متری زمین معلق بوده و از شفافیت شیشه، هر لحظه احساس سقوط به شما دست دهد؟! بله درست تصور کردید؛ این همان پروژه‌ای است که در Nine Elms شهر لندن توسط گروه معماری HAL طراحی شده و در حال اجرا است.

۱۳۹۴/۹/۲۴  : تاريخ

  برج‌های مسکونی که به راحتی حمل می‌شوند

گروه معماری CRG برای سومین بار متوالی موفق به کسب جایزه در زمینه تمرکز بر ایده‌ پردازی در احداث خانه‌های مسکونی موقت در شهر بمبئی هندوستان شد.

۱۳۹۴/۹/۲۲  : تاريخ

  ساخت و ساز در میادین مهم پایتخت در انتظار طرح جامع

طرح حفظ موقعیت و جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز در میادین، چهارراه‌ها و معابر مهم شهر تهران با ارائه لایحه جامع ساماندهی معابر در شورای شهر تهران بررسی شد.

۱۳۹۴/۹/۱۷  : تاريخ

  نصب صفحات خورشیدی بر پشت بام همه ساختمان ها

دولت دبی برنامه ای را اعلام کرده است که براساس آن سال 2030 میلادی، بر پشت بام همه ساختمان های این منطقه صفحات خورشیدی تولید انرژی نصب خواهد شد.

۱۳۹۴/۹/۱۰  : تاريخ

  بانک‌های خصوصی رقیب شرکت‌های ساختمانی هستند/ رونق ساخت‌وساز از سال آینده

مدیرعامل یک شرکت فعال در صنعت ساخت‌وساز با بیان اینکه بزرگترین رقیب شرکت‌های ساختمانی بانک‌های خصوصی هستند، گفت: با توجه به توافق مذاکرات هسته‌ای رونق ساخت‌وساز را از یک سال دیگر شاهد خواهیم بود.

۱۳۹۴/۹/۸  : تاريخ

  از تهران تا مشهد، با سرعت صوت

در يکي از همايش هايي که سال ٢٠١٢ در کاليفرنيا برگزار شد، فردي اعلام کرد در فکر ساخت پنجمين نوع از وسايل حمل ونقل است؛ نوعي وسيله نقليه که آب وهوا را آلوده نکند، تصادف نداشته باشد، سرعتش حدود دو برابر سرعت هواپيماهاي جت معمولي باشد، از کمترين انرژي ممکن بهره بگيرد و درمقابل ٢٤ساعته فعاليت کند.

۱۳۹۴/۸/۳۰  : تاريخ

  ساختمان‌های لوكس، نماد اختلاف طبقاتی یا رشد تولید ناخالص ملی؟

اخیرا مشاور وزیر راه شهرسازی آماری از ارزش خانه های لوكس خالی از سكنه در كشور اعلام كرده كه بسیار جالب توجه است. حسین عبده تبریزی در جدیدترین اظهارات خود عنوان كرده ارزش خانه‌های لوكس خالی از سكنه در كشور افزون بر 20 میلیارد دلار است.

۱۳۹۴/۸/۳۰  : تاريخ

  ۲۰ میلیارد دلار؛ ارزش خانه‌های لوکس خالی ایران

مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سه، چهار سال آینده نمودار جهشی قیمت مسکن نداریم، ارزش خانه‌های لوکس خالی ایران را ۲۰ میلیارد دلار اعلام کرد.

۱۳۹۴/۸/۲۷  : تاريخ

  آیا "مشهد مال" جایگزین پدیده می‌شود؟

هنوز مشهدی‌ها در شوک ماجرای پدیده شاندیز به سر می‌برند که رقیبی به نام مشهد مال با پشتوانه قوی درحال پیشروی است.

۱۳۹۴/۸/۱۳  : تاريخ

  وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های اکسون

گزارش وضعیت حال حاضر پروژه های برج اکسون 17 شهریور و برج اسکون مفتح

۱۳۹۴/۸/۱۳  : تاريخ