امروز : جمعه ۱۴۰۳ دهم فروردين
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران

کارگزاری فروش - مهندس سراج 09152088361


اخبـــار

  برگزاری "مسابقه بتن هدفمند سبز با رواني و مقاومت مشخص و مسابقه كف پوش بتني برتر"

16 مهرماه هر سال به عنوان "روز بتن، بزرگداشت استاد احمد حامي" نام گذاري شده است هر ساله انجمن بتن ايران با همكاري و همياري اعضاي محترم خود و ساير دست اندركاران صنعت بتن كشور مسابقات ملي بتن، ويژه اعضاي حقوقي خود را در شهريورماه در محل مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي برگزار مي نمايد.

۱۳۹۵/۳/۲۹  : تاريخ

  برج‌های معلق در سال 2250

وبسایت "ایولو" ایده یک برج آینده نگرانه مفهومی را مطرح کرده که در دو قرن دیگر با افزایش شدید جمعیت زمین و کمبود فضای کشاورزی برای تولید مواد غذایی، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۵/۳/۲۵  : تاريخ

  چرا شهرهای ما روح ندارند؟

«معماری هماهنگی فضاهای به‌هم پیوسته است گر در آن انسان نباشد آن فضاها مرده است».

۱۳۹۵/۳/۱۶  : تاريخ

  علت ادامه رکود مسکن چیست؟

یک کارشناس مسکن گفت: تاثیر تحولات سیاسی برجام بر اقتصاد مسکن بیش از 30 درصد نبود اما برخی تلاش کردند این تاثیر را 60-70 درصد نشان دهند که همین عامل باعث شد مسکن وارد فاز خروج از رکود نشود.

۱۳۹۵/۳/۵  : تاريخ

  قیمت خانه‌های کلنگی روی خط مستقیم + جدول

متوسط قیمت خانه‌های کلنگی شهر تهران که از پاییز 1393 به بعد با ثبات همراه شده در زمستان 1394 معادل 4.4 میلیون تومان در هر متر مربع بوده است.

۱۳۹۵/۳/۳  : تاريخ

  پیشنهاد ایجاد الگوی اساسی در ساخت‌وساز برای نوین‌کردن چهره شهرها

معاون امور بانکی و بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی با بیان این‌که امیدوارم قدرت وام دهی بانک مسکن افزایش یابد گفت: این بانک به دلیل این که نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور ایفا می‌کند با نوآوری می‌تواند الگویی برای بانک‌های دیگر باشد

۱۳۹۵/۲/۲۹  : تاريخ

  خانه‌دار شدن ۴۹۰۱ نفر از طریق بازار سرمایه

در معاملات هفته گذشته فرابورس ایران تعداد ۴۹۰۱ نفر با استفاده از ۲۲۴ هزار و ۹۵۹ اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.

۱۳۹۵/۲/۲۵  : تاريخ

  عوامل موثر بر قیمت مسکن

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: کاهش قیمت مصالح ساختمانی به تنهایی نمی‌تواند عامل پایدار و موثری در کاهش قیمت مسکن باشد.

۱۳۹۵/۲/۹  : تاريخ

  گزارش جدید از تحولات بازار مسکن/ وضعیت خرید و فروش در پایتخت

بانک مرکزی با اعلام رشد ۲۰.۴ درصدی فروش مسکن در تهران طی فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، از رشد حدود ۱۰ درصدی قیمت اجاره بها خبر داد.

۱۳۹۵/۲/۹  : تاريخ

  انتخاب و معرفي طرح هاي بتني برتر كشور در چهاردهمين همايش روز بتن 1395

مطابق روال سالهاي گذشته ، روز شانزدهم مهرماه را به عنوان "روز بتن " گرامي ميدارد و برنامه هاي ويژه اي را در آن روز به اجراء مي گذارد . معرفي طرح هاي بتني برتر كه تا پايان سال 1394 به بهره برداري رسيده اند، يكي از اين برنامه هاست . اين طرح ها براساس ضوابط علمي و معيارهاي اجرايي توسط هيات داوران انتخاب مي شوند.

۱۳۹۵/۲/۴  : تاريخ

  شرط جدید واگذاری انشعاب برق به ساختمان‌های نوساز

با توافق سه جانبه، وزارت نيرو، راه و سازمان نظام مهندسی، از اين پس انشعاب برق به ساختمان‌های نوسازی كه داراي سيستم حفاظتي استاندارد و کامل باشند، واگذار خواهد شد.

۱۳۹۵/۱/۲۱  : تاريخ

  افزایش عمر آسفالت‌های معابر پایتخت از 3سال به 10سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش مدیریت شهری برای افزایش عمر آسفالت‌های معابر پایتخت از 3 به 10 سال خبر داد.

۱۳۹۵/۱/۲۱  : تاريخ

  کاشی عایق صوت از جنس پشم چوب

یکی از گروه‌های طراحی و معماری دانشکده معماری استکهلم در هفته طراحی و دکوراسیون کشور سوئد، نمونه متفاوتی از کاشی‌های دیواری رنگارنگ که مانع از نفوذ و عبور صدا می‌شود و در عین حال از پشم چوب بسیار سبک ساخته شده را به نمایش گذاشته است.

۱۳۹۵/۱/۵  : تاريخ

  بازار مسکن تحت تاثیر کاهش نرخ سود بانکی!

دولت یازدهم در طول دو سال اخیر، یک اقدام مهم در حوزه اقتصاد انجام داد و آن هم کاهش نرخ تورم است.

۱۳۹۴/۱۲/۲۰  : تاريخ

  معاملات مسکن یک دهم شرایط ایده‌آل است

یک کارشناس با اشاره به 106 هزار مورد معاملات خرید و فروش مسکن کل کشور در بهمن ماه گفت: معاملات باید حداقل 10 برابر حجم فعلی باشد تا بتوان گفت بخش مسکن وارد رونق شده است.

۱۳۹۴/۱۲/۱۹  : تاريخ

  سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری

سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری در تاریخ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۲  : تاريخ

  کتابخانه شیشه‌ای منحصر به فرد در بلغارستان

شعبه هنگ کنگ شرکت معماری TheeAe برنامه کاملی برای شرکت در رقابت کتابخانه وارنا بلغارستان ارائه کرد و طرح پیشنهادی این شرکت جایزه نخست این جشنواره را به خود اختصاص داد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۲  : تاريخ

  دلایل رکود مسکن در دو سال اخیر

بخش مسکن ایران همواره با دوره‌های رونق و رکود مواجه بوده اما به نظر می‌رسد دوره‌ی رکودی حاکم بر بخش مسکن در طی سال‌های 1392 تا 1394 از عمق بیشتری برخوردار است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۷  : تاريخ

  طرح مارپیچی پلکان‌ها برای هدایت نور / زاها حدید

این بار گروه معماری زاها حدید با اجرای پروژه احداث ساختمان اداری Dominion، منظر جدیدی از معماری داخلی خود را به نمایش گذاشته که توجه بسیاری از متخصصان و کارشناسان این حوزه را به سوی خود جذب کرده است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۲  : تاريخ

  احتمال بازنگری قانون پیش فروش ساختمان

با گذشت حدود یکسال و نیم از ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون پیش فروش ساختمان، گزارش‌ها از انجام اصلاحاتی برای اجرایی تر شدن این قانون حکایت دارد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷  : تاريخ