امروز : جمعه ۱۴۰۳ سي و يکم فروردين
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران
سامانه اطلاع رسانی و خرید و فروش برج ها و مجتمع های تجاری ایران

کارگزاری فروش - مهندس سراج 09152088361


اخبـــار

  مصرف 5 برابری انرژی در ایران

مصرف انرژی در ایران ۵ برابر جهان است که این آمار وضع اسفناکی را برای کشور و نسل آینده ایجاد خواهد کرد

۱۳۹۶/۵/۲۲  : تاريخ

  چشم انداز روشن بخش مسکن در سال ۹۶

به نقل از ایسنا، علی ربیعی در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، اظهار کرد: بخش تعاون در صنعت ساختمان به ویژه ساختمان سازی حضور فعال و پررنگی دارد.

۱۳۹۶/۵/۲۱  : تاريخ

  رمزشکوفایی اقتصادی، رونق بخشی به بازارمسکن است

رئیس پیشین اتحادیه املاک کشور با اشاره به بخشی ازاظهارات حسن روحانی درمراسم روز تحلیف ریاست جمهوری که وعده شکوفایی اقتصادی در دولت یازدهم را مطرح کرد گفت: شکوفایی اقتصادی دردولت یازدهم ازطریق رونق بخشی به بازار مسکن امکان پذیرخواهد بود وازجمله الزامات رونق دهی به این بازارنیز بازنگری در سیاستهای پولی وبانکی نظام بانکی است.

۱۳۹۶/۵/۲۰  : تاريخ

  تندگویان مدعی شد برج میلاد در خطر«کج شدن» و فروریختن

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر از احتمال ریزش و یا کج شدن برج میلاد در پی عدم ایمنی گود مجاور خبر داد.

۱۳۹۶/۵/۲۰  : تاريخ

  نسل نو شهرهای جدید کشور در راهند

نسل نو شهرهای جدید کشور قرار است شهرهایی هوشمند باشند که محیط زیست سالم و سبز، بهینه سازی انرژی، افزایش تاب آوری و تکنولوژی ساختمانها، ایجاد خطوط ارتباطی جدید، نیروگاه‌های خورشیدی و بادی، ساخت و نگهداری راه و سیستم حمل و نقل هوشمند در آنها لحاظ شود.

۱۳۹۶/۴/۲۰  : تاريخ

  بررسی روند مال‌سازی و بلندمرتبه‌سازی در کلانشهرهای کشور

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه در بخش «مال» هم در تهران با مازاد روبه‌رو هستیم گفت: بیشتر مال‌سازی‌های تهران در ١٢ سال اخیر صورت گرفت مثل تات‌مال، رزمال، پالادیوم، اطلس‌مال، هایپرمارکت و مگامال اکباتان مربوط به دهه اخیر هستند که به دوره آقای احمدی‌نژاد برمی‌گردد.

۱۳۹۶/۴/۱۳  : تاريخ

  کدام خانه‌ها بیشترین فروش را داشته اند؟

بررسی روند فروش واحدهای مسکونی بر اساس قیمت و متراژ نشان می‌دهد واحدهای ۱۳۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان و آپارتمانهای ۵۰ تا ۷۰ متر بیشترین مشتری را در زمستان سال قبل داشته‌اند.

۱۳۹۶/۴/۱۳  : تاريخ

  نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۳۵۰شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود

سامانه ملی ساختمان نمایشگاه مرتبط با صنعت ساختمان و ساخت و ساز مسکن را دوم تا پنجم آبان ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار می کند.

۱۳۹۶/۴/۳  : تاريخ

  نسل نو شهرهای جدید کشور در راهند

نسل نو شهرهای جدید کشور قرار است شهرهایی هوشمند باشند که محیط زیست سالم و سبز، بهینه سازی انرژی، افزایش تاب آوری و تکنولوژی ساختمانها، ایجاد خطوط ارتباطی جدید، نیروگاه‌های خورشیدی و بادی، ساخت و نگهداری راه و سیستم حمل و نقل هوشمند در آنها لحاظ شود.

۱۳۹۶/۳/۲۵  : تاريخ

  اتلاف 14 درصدی انرژی در بخش سرمایش ساختمان‌ها/ انتخاب سیستم‌ سرمایشی بهینه، یک بحث مهندسی فنی

براساس آمار موجود، حدود 40درصد انرژی در ساختمان‌ها مصرف می‌شود. بخش اعظمی از این انرژی، جهت تامین سرمایش و گرمایش ساختمان‌ها مصرف می‌شود که این امر باعث تحمیل هزینه‌های بسیار، از بین رفتن منابع طبیعی و تخریب محیط زیست در بعد کلان می‌شود.

۱۳۹۶/۳/۲۳  : تاريخ

  هفتمین اجلاس برترین برج سازان ایران همراه با نمایشگاه برترین برندهای صنعت ساختمان

هفتمین اجلاس برترین برج سازان ایران همراه با نمایشگاه برترین برندهای صنعت ساختمان، توسط انجمن صنفی کارفرمایی طراحی، معماری و دکوراسیون ساختمان تهران، مورخ ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.

۱۳۹۶/۳/۲۳  : تاريخ

  آخوندی: مسکن در ۴ سال اخیر گران نشده است

در حالی بانک مرکزی از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت مسکن طی دیماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داده بود که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مسکن طی ۴ سال اخیر گران نشده است.

۱۳۹۵/۱۱/۲۶  : تاريخ

  چهارمین کنفرانس ملّی معماری و شهرسازی «پایداری و تاب آوری از آرمان تا واقعیت»

چهارمین کنفرانس ملّی معماری و شهرسازی «پایداری و تاب آوری از آرمان تا واقعیت» ،۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ توسط دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در محل دانشگاه برگزار می شود.

۱۳۹۵/۱۱/۲۵  : تاريخ

  آخرین اخبار از وضعیت بیمه ساختمان پلاسکو

بسیاری از شرکت‌های بیمه درگیر حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو هستند، چرا که این ساختمان واحدهای زیادی دارد و هر یک بیمه‌گر خاصی دارند.

۱۳۹۵/۱۱/۱  : تاريخ

  سقف‌های پلاسکو در اثر پدیده‌ تخریب پیش‌رونده فروریخت/ «مال‌ها» نیازمند طراحی‌ها و تمهیدات خاص/مهندسان بازوهای اجرایی آتش‌نشانی می‌شوند

پیش از ظهر امروز فروریزش ساختمان پلاسکوی تهران در پی وقوع آتش سوزی در این ساختمان تجاری، مردم تهران را در بهت و افسوس فرو برد.

۱۳۹۵/۱۱/۱  : تاريخ

  رشد بی‌رویه جمعیت کلان شهرها در پی‌اقدامات احساسی/ مهاجرت معکوس یک عامل‌اجباری، نه یک برنامه منسجم/ وقتی مردم فرار را برقرار ترجیح می‌دهند

طرح مهاجرت معکوس و یا توقف توسعه جمعیت در کلانشهرها و افزایش جمعیت و توسعه ‌شهری در شهرهای میانی و کوچک، از موضوعاتی است که وزیر راه و شهرسازی بارها بر آن تاکید کرده است.

۱۳۹۵/۹/۲۲  : تاريخ

  تورم مسکن و اقتصاد در مسیر تلاقی

اگر تورم عمومی به مسیر صعودی خود ادامه ندهد و از سوی دیگر رشد قیمت مسکن با زاویه فعلی ادامه یابد، احتمال این‌که این دو خط در سال آینده یکدیگر را قطع کنند وجود دارد.

۱۳۹۵/۹/۲۲  : تاريخ

  تاثیر ترامپ بر بازار خوداتکای مسکن

یک کارشناس اقتصاد مسکن می‌گوید: با توجه به ثبات حاکمیتی در آمریکا، ترامپ اجازه ندارد تحول بزرگی در سیاست خارجی این کشور ایجاد کند و به همین لحاظ اقتصاد ایران در امان خواهد بود و هر نوع برنامه‌ریزی برای بخش مسکن به دست خودمان رقم می‌خورد.

۱۳۹۵/۹/۹  : تاريخ

  رویکرد کشورهای موفق در حوزه پایداری ساختمان/ شروط مهندسان برای قبول مسئولیت معماری پایدار

تفکر « پایداری» و تلاش برای دست یافتن به آن، از زمانی شروع شد که متوجه شدیم به‌ دلیل رشد سریع جمعیت، محیط‌زیست در حال نابودی و منابع روی زمین به قدری محدود است که نمی توان آنها را به صورت نامحدود استفاده کرد و از سوی دیگر، ظرفیت کره زمین برای آلودگی‌های ناشی از فعالیت‌هایی که انجام می شود، محدود است.

۱۳۹۵/۹/۹  : تاريخ

  پاکسازی آلودگی هوا با سرامیک بازیافتی+تصاویر

معماران شرکت ویتنامی H&P برای تنفس بهتر در خانه در محیط‌ شهری هانوی (پایتخت) روشی ارائه کرده‌اند که موجب کاهش عواقب رشد سریع شهرسازی و به تبع آن آلودگی هوا می‌شود.

۱۳۹۵/۹/۲  : تاريخ